Your SEO optimized title

آموزشگاه اندروید سبا

مرجع برنامه نویسی اندروید ،آموزشگاه اندروید سبا

آموزشگاه اندروید سبا

مرجع برنامه نویسی اندروید ،آموزشگاه اندروید سبا

آموزشگاه اندروید سبا

مرجع آموزش های تخصصی اندروید برنامه نویسی ،برنامه ریزی انواع گوشی تبلت اندروید وios
وبرنامه ریزی انواع لپتاپ وتبلت ورایانه

اطمینان ازاصل بودن تبلت و گوشیهای اندرویدی

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۲۹ ب.ظ

اطمینان ازاصل بودن تبلت و گوشیهای اندرویدی


7

متاسفانه می توان گفت هرچه قدر که یک محصولی مانند گلکسی اس ۶ و نوت ۴ موفق تر باشد شانس عرضه ی نمونه کپی و تقلبی نیز افزایش خواهد یافت. اغلب این گوشی ها در چین تولید می شوند و بخشی از مشتریان آن برند را فریب می دهند. این موضوع اعتماد مشتریان و به خصوص کسانی که قصد خرید آنلاین گوشی را دارند کاهش می دهد. شاید بهترین راه عدم خرید آنلاین گوشی یا مطمئن بودن از اعتبار فروشگاه های آنلاین است. اما نخریدن همیشه راه کار خوبی نیست و به علاوه بسیاری از کاربران فریب این نوع گوشی ها را می خورند.

روش های بسیاری برای تشخیص یک گوشی تقلبی وجود دارد و نشانه های هر گوشی هوشمند در این مورد متفاوت است؛ اما چند مورد کلی وجود دارند که در این امر کمک می کنند. به عنوان مثال، هر گوشی تقلبی یک فلاش ال ای دی دارد که به مراتب زردتر و عجیب تر از نمونه واقعی آن گوشی است. موارد دیگر شامل ضخامت متفاوت، ابعاد، مکان قرارگیری کلیدها، قطعات مختلف نظیر بلندگو، فیش هدفون است. یکی از مهم ترین موارد تشخیص تقلبی بودن رزولوشن صفحه نمایش است؛ اگر صفحه نمایش گوشی که سفارش داده اید رزولوشنی برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد اما گوشی که دریافت می کنید صفحه ای تار و نه چندان شفاف دارد، می توانید مطمئن شوید که یک نمونه تقلبی به دستتان رسیده است. در گوشی های هوشمند صفحه نمایش با کیفیت بالا یکی از گران قیمت ترین قطعات به شمار می آید. اما زمانی را تصور کنید که با یک گوشی تقلبی خیلی خوب مواجه شده اید که تقریبا تشخیص اصل بودن آن کمی دشوار است. در چنین مواقعی می توان با استفاده از اپلیکیشن AnTuTu Officer این کار را به آسانی انجام داد؛ این اپلیکیشن به کمک پارامترهای مختلف اصل یا تقلبی بودن گوشی اندرویدی را تشخیص می دهد. برای این منظور مراحل زیر را انجام دهید:

۱. ابتدا این برنامه را دانلود ونصب کنید .

۲. بعد از اجرای برنامه احتمال دارد از شما خواسته شود آن را به نسخه جدید بروز رسانی کنید.

1

۳. متناسب به نسخه ی این برنامه در گوشی شما، ممکن است اپلیکیشن قصد جایگزین کردن نسخه جدید را با نسخه قبلی داشته باشد.
11

۴. پس از بروزرسانی و اجرای اپلیکیشن صفحه ای با رنگ سبز نمایش باز می شود. در این صفحه با کلیک بر روی دکمه Start فرآیند این اپلیکیشن شروع می شود.

2

۵. بلافاصله پس از کلیک بر روی دکمه start، اپلیکیشن، دوربین گوشی را به طور خودکار فعال می کند و در حالت اسکن کدهای QR قرار می دهد. در مرورگر کامپیوتر یا دستگاه دوم آدرس y.antutu.com را وارد کنید تا یک بارکد منحصر به فرد نمایش داده شود.
4

۶. نتیجه بررسی در همان مرورگر کامپیوتر که با آن به آدرس y.antutu.com مراجعه کرده اید نمایش داده می شود، بنابراین نباید مرورگر را ببندید. پس از اتمام فرآیند اگر با صفحه ای همانند تصویر زیر مواجه شوید، یعنی گوشی شما معتبر و اصل است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی